"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> باز باران باترانه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







باز باران باترانه
هرچی فکرشو بکنید...




یکی از بزرگترین مصیبت*هایی که امت اسلامی به آن دچار شده است سهل انگاری بسیاری از زنان و دختران مسلمان در پوشیدن لباس*هایی مانند لباس*های نازک می*باشد که بدن را نمی*پوشانند و حجم و رنگ بدن را ظاهر می*کند، و یا به خاطر کوتاه بودن، یا باز بودن این لباس*ها، باعث می*شود که بعضی از اجزاء بدن نمایان شود، و یا تنگی آن*ها حجم بدن را نمایان می*سازد. با نظری گذرا به فروشگاه*های لباس زنانه حجم مصیبتی را که امت، امروزه به خاطر غریب بودن دین، بدان دچار آن شده*اند برای ما مشخص می*شود.



ادامه مطلب ...


 

خبر بازداشت پگاه آهنگرانی تیتر اول یاهو شد +عکس

به گزارش تفریحی.کام ، چندی پیش خبری در رسانه های داخلی و همچنین انجمن تفریحی.کام منتشر شد که از بازداشت پگاه آهنگرانی بازیگر ایرانی خبر می داد که سایت یاهو امروز تیتر اول خود را به این خبر اختصاص داده است.

این خبر بازداشت پگاه آهنگرانی با واکنش منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی  روبرو شد و وی با گفت‌وگو با خبرگزاری ها، این بازداشت را تکذیب کرد.

خبر بازداشت پگاه آهنگرانی تیتر اول یاهو شد +عکس

سایت یاهو در صفحه نخست خود با استناد به خبری از خبرگزاری ایسنا، که در مصاحبه با منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی است، چنین آورده است: این بازیگر ایرانی در دادگاه بدوی ابتدایی به ۱۸ ماه زندان محکوم شده است، اما در مورد این که رای نهایی دادگاه چه بوده است، هیچ حرفی نزده است.

 

در یاهو آمده است که سخنگوی قوه قضاییه محسن اژه ای نیز درباره بازداشت این بازیگر ایرانی اعلام کرده است که پگاه آهنگرانی دستگیر نشده و آزاد است. ولی منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی گفته است که دختر او مدت سه سال است که ممنوع الخروج است.



کلیموتو نام کوه آتشفشانی در اندونزی است که دارای 3 دریاچه با رنگ های مختلف است.
در دوره های زمانی مختلف به دلیل فعالیت های آتشفشانی رنگ آب این دریاچه ها عوض می شود.



ادامه مطلب ...


شنبه 4 آبان 1392برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : دیندار

در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند

که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری،

رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و... اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...